fredag 14 augusti 2009

Sommarlov och skräckfilmsfestival

Nu är sommarjobbet slut och jag har haft sovmorgon, väldigt skönt! Det är så typiskt mig dock, att inte göra något vettigt när jag är ledig, och samtidigt ha dåligt samvete över att inget blir gjort. Det är så onödigt att ha dåligt samvete när man behöver vila lite... men men, jag ska snart ut på stan och kolla läget lite, det var ett tag sedan.

I går var jag o E på gymmet, det var skoj och gick bra, jag längtar dit igen. Jag ska träna bort det onda i min vänstra skuldra, som jag har fått av alltför mycket stillasittande och pluggande genom åren. Här ska byggas muskler! :)

Jag o Ramona funderar på att gå på skräckfilmsfestival i Glimmingehus på söndag, får se hur det går, vi måste nog låna en bil för att ta oss dit, det verkar inte gå några bussar förrän på måndag!

Inga kommentarer: