onsdag 14 december 2011

Tillbaka?!

Det har gått mer än två år sedan mitt senaste inlägg. Ibland när jag går och funderar för mig själv tänker jag "det här borde jag blogga om", inte "det här borde jag skriva som facebookstatus". Med andra ord; nu kanske det blir en och annan uppdatering, kanske till och med ett gäng djurnyheter...

I mars tar jag examen på sjuksköterskeprogrammet, om jag bara klarar läkemedelsberäkningstentan (att stava till den alltså) i tid.

Life is good.

Frågan är vem som kommer att läsa den här bloggen... Jag kanske ska nischa den. Djurnyheter, som sagt var... Spana in de här pingvintröjorna på Cute overload

4 kommentarer:

Anonym sa...

nice 2 c u back blogging. missed ya

Pingvinkvinnan sa...

Vi ses på byn i jul, hoppas jag!

Anonym sa...

d hoppas jag oxå!

Christina sa...

Jag vill läsa!Jag vill läsa!

Jag kanske borde kolla upp om min gamla blogg finns kvar. Där var det nog fyr år sedan jag skrev. Men det händer då och då att jag tänker nåt åt ditt håll, fast mer: "det här kanske jag skulle uppdatera min status med. Fast nä, det blev ju ett smärre blogginlägg. Jag kanske borda skaffa mig en blogg. Fast den skulle jag inte orka hålla liv i."