tisdag 19 augusti 2008

Lund

Nu är jag i Lund o ska packa ner grejer o träffa folk i flera dagar. Det blir nog bra det här, även om jag får ökad ångest över hur många böcker jag har, hur tunga de är och över att jag aldrig hinner läsa dem. Nåja, jag kanske kan rensa ut några o lämna i en second hand-affär.

Igår kväll fick jag någon boveteröra av Elmir o kände att jag nästan var i Ryssland. Han hade till och med köpt grynen där, han kom just hem från Moskva (med en gigantisk chokladkartong som hans mormor köpt).

1 kommentar:

Anonym sa...

tack ska du ha gumman =)

tror det skulle va en uppskattad present, noah går oxå ganska vingligt när vi håller honom i händerna, men det gick bättre än vi trodde m gåvagnen! och han e ju inte 10 mån än, så om hon e 1 år blir det nog perfekt, kul för de små att kunna gå själva!
kram!