fredag 6 mars 2009

Jämjö

Helgen ska tillbringas i skogen, i Jämjö och utanför, med katter, öppen spis, gungälgen med mera. Härligt, trots min tussis som vägrar att ge med sig. Ramona, jag o Elmir ska åka dit tillsammans så jag slipper sitta ensam på tåget (med alla pendlare som ska till Kristianstad).

Idag har jag lärt mig saker om nervceller och hjärnan. Frontalloben ska man vara rädd om annars kan man bli odräglig. Fast det visste jag ju redan genom jobbet, de med frontallobsdemens har ju en stor benägenhet att vara elaka och säga obscena saker... :) Då gäller det att vara professionell och inte ta åt sig.

Nu har jag sagt att jag kan jobba 9 veckor i Lund i sommar, ska bli intressant. Mitt jobb flyttade igår så jag vet inte riktigt var det ligger längre, bara att det är en låååång uppförsbacke genom hela Lund dit.

Woops dags att packa lite grejer inför den långa färden hem... ;)

Inga kommentarer: