tisdag 3 mars 2009

Trött på tussis (hosta)

Förkylningen tar ut sin rätt. Jag håller på att somna under lektionerna i stället för att ta till mig av all den fantastiska information jag kan få om cellen, universum och allting. Det där med allting kan bli lite mycket. Särskilt allting om cellen. Nu är det dock dags för nervcellerna så det får bli ett nytt avsnitt av "En cellsam historia". Alltid något. Här unnas det saker...

och åhh vad jag längtar efter Depeche Modes konsert i Köpenhamn i juni, tänk vad varmt och skönt det kommer att vara då... :)

2 kommentarer:

Lovisa sa...

Haha, älskar ordvitsen och är lite avundssjuk på att du ska se Depeche!

Pingvinkvinnan sa...

Hihi något ska man ju roa sig med när man är sjuk. :) Fast jag är i skolan ändå, sitter och hostar på de andra när jag inte halvsover över osmos och allt vad det heter... ha det fint!