lördag 11 augusti 2007

lördag

Det är totalt kaos här hemma, IKEA-prylar, Ramonas grejer, mina grejer, gamla möbler som just blivit utslängda från balkongen (det är snart dags att elda) och så den här hettan, den klibbiga otäcka luften som gör att vi måste välja mellan att öppna och släppa in myggen eller stänga och svettas. Så vi öppnar, släpper in myggen och svettas ändå.

Jag jobbade ju i morse så nu är det bara kvällspasset och morgondagens arbetsdag kvar. Så det är lugnt. Det är så mycket jag ska göra sedan, jag går bara och väntar på att få se de där filmerna, få ordning på kaoset, traska runt i skogen, åka och bada och ringa knastandläkaren. Jag kanske kan kombinera ett romantiskt besök i Lund med att dra ut några tänder...

Eh ja just det, jag ska ju plugga ryska med. Tjoho, det ska bli riktigt skoj. Jag måste kolla upp vad sommargylling var på ryska nu igen. :)

Inga kommentarer: