fredag 24 augusti 2007

Skrik!

Neil Gaiman kommer till Fantastisk Filmfestival i Lund i september. Jag skrek rakt ut när jag såg det i tidningen. Åhh jag måste få träffa honom eller se honom iallafall. Han är som Depeche Mode för mig. Han är en rockstjärna (jag och Ramona är då två hysteriska fan).

Jag skrek, sa till Ramona och hon lovade genast att komma till Lund då vilket datum det än gäller. Hon har i och för sig redan träffat honom. Hon fixade så att jag fick en bok signerad, jag fick den av henne i julklapp sedan.

Ja och så har jag, Ramona och Regina varit hos mormor idag. Jag har även lämnat tillbaka min usla mp3-spelare och köpt en nya för pengarna jag fick tillbaka. Jag hoppas att den funkar bättre (än inte alls haha).

Eh det här blev lite osammanhängande. Jag glömde nästan säga att jag och systrarna installerade digitalboxen idag. Det här är alltså första dagen någonsin i detta hus som vi har kunnat se fler än tre kanaler. Det känns lite spännande men samtidigt så är det så mycket skit att hälften vore nog. Telia har en egen kanal som mest verkar visa deras reklam...

Jag skulle ju packa idag. Och städa mitt rum. Inget av detta har hänt. Fem timmar hos mormor och en timme på Elgiganten känns viktigare.

Inga kommentarer: