tisdag 4 december 2007

Besök

Regina o hennes kompis Malin är här. De stannar några dagar. Jag ska vara i Landskrona som vanligt medan de knatar runt på stan i Lund och letar julklappar till mig... ;) Nej men seriöst, de har varit på universitetet och kollat läget.

Nu ska jag sova. Jag går runt och är zombietrött men nu har jag iallafall fått tillbaka cykeln med fungerande lyse och allt. Wow, dagens bedrift att jag orkade gå dit. Det är väldigt segt nu, jag måste väl plugga hela helgen för att återfå någon slags känsla av att jag ska hinna med allt så jag ska kunna ta ledigt de där juldagarna. Annars blir det jobbigt. Jag vill inte att julen ska vara stressig. Det känns så onödigt.

Samtidigt som jag är så här trött så blir jag helt inspirerad och vill läsa och skriva en massa. Det känns bra.

I kväll såg vi Nausicaa och den var bra, jag gillade jätteinsekternas ögon.

Inga kommentarer: