tisdag 18 december 2007

Förresten

För att uppväga det föregående, negativa inlägget, så vill jag påpeka att min gårdag var fantastiskt bra och trevlig. Mentorsmötet gick bra, vår hemska film verkar fungera även efter Roberts redigering (lite onödigt att ha med uppmaningen PRATA HÖGRE när vi ska presentera den pinsamma filmen på torsdag), sedan åt jag en god macka o drack varm choklad med marshmallows, gick en runda i Botaniska trädgården för att få dagsljus, pratade med Vinita o Ramona, fick besök av Iben o sedan av Jenny som jag läste ryska med. Det blev inte mycket plugg men har man inte sett någon (Iben) på två år så ska det ju ske någon gång. Dessutom hade jag och Vinita ett mycket viktigt affärssamtal angående min mobiltelefon.

Oj vad tiden går. Jag har läst i flera timmar men bara kommit till Bachtin. De där ryssarna dyker upp överallt, särskilt i pedagogiken.

Inga kommentarer: