söndag 25 maj 2008

No more Drama

Här kommer ett klipp ur en låt som jag lyssnade på en stund sedan, bara för att illustrera hur det känns då och då, till exempel idag...

MARY J BLIGE LYRICS

"PMS"

I wanna talk to the ladies tonight
About situation I'm pretty sure y'all be able to relate to
Trust me

Today I'm not feelin pretty
See I'm feeling quite ugly
Havin one of this days
When I cant make up my mind
So don't even look at me
See I don't wanna hear your problem
Cause I'm having some of my own
I know it was not your fault
That I'm feelin down
I just wanna be left alone

Down I'm down and out in depression
I think the worst of everything
My lower back is achin'
And my clothes don't fit
Now aint that a bitch

Got an attitude and I aint talkin to you
Only if the shoe'd fit
I don't care what you think about me
I don't need you cryin' around me
Don't need your sympathy
I don't need it, no no
PMS


Jaja det går över. Nu är det dock läggdags, klockan är ju över två. Kom hem snart, Blanco! :)

Ps. Bliges låt "Family affair" är superbra så uppiggande och peppande!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Rebecka! Kommer du ihåg när jag fick låna en bok av dig som hette något i stil med "du, du och du" Författaren hette typ Per..!? Vet du vilken jag menar?

Anonym sa...

Jag kommer ihåg den väl för jag älskade den! =) Skulle vilja köpa den till min syster eftersom hon är i den åldern som jag var i då när jag läste den! =) ska du inte till Karlskrona snart? KRAM

Anonym sa...

Då kanske vi syns vid tåget för jag kommer hem den 12:e =) Jaa, men då ses vi i sommar! NAJS!