tisdag 4 september 2007

Hämnden är ljuv

Mmm jag har kanske glömt att berätta att jag planerar att lägga till en ny inriktning på min blogg. Den kallas för "compact cooking" vilket syftar på mitt kök som mest är ett skåp man kan öppna och stänga. Det finns dock något köksliknande och ytterst funktionellt i detta skåp. T ex. så finns det en kombinerad ugn/micro.

Hur som helst så planerar jag att med hjälp av han-som-tycker-min-oskvallriga-vardagliga-blogg-är-tråkig ta lite fräsiga bilder där han poserar (ja man får snällt medverka i min blogg och göra den roligare om man gnäller på den!) med maten vi på något vis lagar där tillsammans. Om det nu får plats två personer i köket... :)

Jag är väldigt nöjd med den här idén. Det blir inte någon matlagningsblogg, bara poser och mat på bild. Om jag är riktigt wild and crazy så kanske det även kommer med en bild på kylskåp. Det är undangömt i en garderob och är faktiskt ett kapitel för sig.

1 kommentar:

Anonym sa...

hej vännen

ett litet tips i all sin enkelhet:

http://tinyurl.com/23fzgo

urban