onsdag 19 september 2007

Onsdag för bövelen

Ge mig en anledning till att vara seriös idag så kanske jag lyssnar. Kanske inte.

Klockan är 11 och jag har inte ens ätit frukost. Antingen så måste jag skärpa mig nu eller så är det ingen idé. Jag är bara så trött och oengagerad. Jävla förkylning.

Jävla oengagemang.


I går köpte jag dock en fantastisk klänning som jag nu vill ha varje dag. Den är brandgul med pärlor på. Tjoho jag har rolig smak! ;)

Det kommer bildbevis så småningom, jag lovar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hehe, jag känner mig inte heller seriös. Jag försöker att skriva på en tenta men jag är sämst. Är förkyld och har ont i halsen och känner mig orkeslös. Har nog blivit av med febern, men känner mig ändå inte direkt på topp och jag orkar inte skriva tenta men jag måste.. Det blir ju sämst för mig liksom. Bah. Det låter kul med gul klänning. Ser fram mot bild sen. :9