söndag 23 september 2007

Kväll

Det är söndag kväll som bekant. Jag borde gå och lägga mig alldeles snart, funderar bara på roliga saker som om jag ska laga mat och ta med mig till skolan i morgon eller ej. Jag kommer helt klart att behöva äta där. Åhh jag vill inte, jag orkar inte. Jag tror jag har pms. Jag vill bara sitta hemma och titta på pingvinfilmer tills jag inte har fler pingvinfilmer att titta på men det kanske går ut över min grupp... (inte flock då)

Hmm. men annars har jag haft en soft dag, har hälsat på Jenny o Christer, vandrat runt i det vackra varma vädret, lagat lasagne etc. Det enda som stör är mina ondskefulla axlar, de värker och knakar och plågar mig. Jag ska på ryggympa på tisdag. Det är riktig tantgympa men jag måste göra det för annars kommer jag att ta till våldsdåd alternativt göra som Forrest Gump och ge mig ut och springa tills jag inte orkar mer.

Jag och the deathly hallows säger godnatt nu.

Inga kommentarer: