söndag 18 januari 2009

Potatismos

Jag sitter här och lyssnar på potatisen som kokar, det blir sojakorv o potatismos för min del. Latintentan gick bra i fredags o jag har mest tagit det lugnt i helgen. I går var jag en runda i Malmö o hälsade på Daria o Julia som bor på samma gata numera. Eller egentligen granngatorna men ingångarna är på samma gata. Jag blir sugen på att flytta dit jag med, men trivs jättebra i lägenheten här o varken jag eller Elmir orkar flytta igen på ett tag. Det är lite väl ofta att flytta en gång om året. :)

Elmir är på gymmet nu. Vi gick en runda idag, tog program på simhallen och jag köpte ett nytt gympakort, men jag ska jobba ikväll så nu ska jag bara äta och slappa lite med min romerska deckare, sedan bär det av till mina tanter och gubbar. Life is good.

Inga kommentarer: