söndag 15 april 2007

Gnager

Det finns en enda sak just nu som ger mig riktigt dåligt samvete, och det är min lilla uppsats i ryska c. Alltså MÅSTE jag slutföra den snarast så jag får tid att tänka på annat. De närmaste två veckorna måste större delen av min pluggtid dedikeras till denna uppsats. Men helgen ska ägnas åt att dra ut tänder och eh äta glass antar jag. Så fram till dess är det Gogol, Gogol och åter Gogol som gäller. Jag mötte Petja på stan i går o han lovade att komma och stötta mig på opponeringen. Jag får väl gå på hans med, men jag minns inte när den var. Fast Pelle gör d-uppsatsen, jag är så stolt över honom!

Min helg har varit underbar. I morgon ska jag gå upp tidigt och läsa igenom det jag redan har skrivit på min uppsats och göra någon slags plan för den kommande veckan. Sedan SKA jag genomföra den.

Men hanamin får inte missas. Måndagen ska bli varm, sedan blir det kyligare igen, normalt aprilväder men ändå. I morgon blir en bra hanamidag.

Over and out. Godnatt!

Inga kommentarer: