tisdag 24 april 2007

Hajen

Nu på morgonkvisten läste jag om en aggressiv haj som fångades samtidigt som den tuggade på en val! Det jag undrar över är dock vad de ska ha hajen till, för att bättra på rekordet eller eh äta? Det låter inte helt aptitligt i mina öron men å andra sidan äter ju folk rå komage och annat som jag aldrig hade kunnat lista ut är människomat...

Idag verkar min tand-/huvudvärk vara nästan borta. Jag vaknade i natt av att jag antingen hade ont eller drömde att jag hade ont, det är något oklart. Men nu känns det bra. Så idag ska jag skriva, skriva, skriva på uppsatsen. Men först - frukost!

---

Förresten, jag missade finalen av 100 höjdare igår, men det var definitivt rätt person som vann (kategorin är "Nordens skönaste människa"), nämligen Edwin, den så kallade sminkmannen. Jag såg avsnittet han var med i och han hade vinnarpotential redan då. Han var helt enkelt störtskön.

Inga kommentarer: