söndag 22 april 2007

Söndag morgon

Jag vaknade strax efter sju, antagligen för att jag somnade så tidigt i går. Folk verkar fortfarande ha fest i huset bredvid. De satte igång och skrålade en del i natt, men när jag väl hade somnat så sov jag jättebra. Nu däremot känns det inte helt okej att vara vaken. Det gör ont i käkarna och i huvudet. Jag som var så glad över att det kändes bra igår, nu känns det mest segt. Jaja. Det blir nog inte så mycket studier för min del idag. Jag måste vila huvudet.

Det är inte alls många djurnyheter nu för tiden. Dåligt. Men nu när jag kan få ljudet från datorn ur stereon så kan jag väcka mina grannar genom att titta på "Min granne Totoro" och lyssna på vinjetten på högsta volym... hehe.

Idag blir det regn ute och därmed inomhusaktiviteter; läsning, film och en stilla glädje över sakernas tillstånd. Samt blåbärssoppa...

Inga kommentarer: