torsdag 19 april 2007

Grammatik

Efter dagens latinlektion så cyklade jag hem till Paola och pluggade rysk grammatik med henne (hon ska göra sina rester av introduktionskurstentan i ryska i morgon!) ett tag. Vi larvade oss som vanligt och åt kakor.

Jag börjar få ångest inför lördagens tandläkarbesök. Det ska ju bli skönt att bli av med de där tänderna och jag vet att M har varit med om betydligt värre operationer flera gånger om, men det känns jobbigt iallafall. Jag försöker visualisera hur jag sitter och äter glass och ser ut som en glad hamster lördag kväll och inte hur jag kvävs av någon konstig tandläkarbomullstuss under dagen.

Daria tycker att jag ska prata om roligare saker än min uppsats i ryska. Sorry, det är den som gäller fram till nästa vecka. Sedan börjar vi om med nästa grej...

Ja och jag får väl meddela två stora nyheter. Den ena är att jag har varit ute och sprungit... eh joggat sakta... och den andra är att jag när jag var ute och joggade mötte min kompis Erik (som jag trodde var i Stockholm) o hans kompis som sprang och letade efter hennes häst, som jag antar hade rymt... Det går dock ej att länka till denna händelse. :)

Nu måste jag sova om jag ska orka skriva en massa trams på min uppsats i morgon. Godnatt!

Inga kommentarer: