onsdag 16 maj 2007

Björnar

Idag har jag ingen riktig djurnyhet, däremot en länk till en bild på några extremt söta björnar som blivit sedda i Sverige.

Jag sitter här och dricker te i väntan på att bussen mot centrum ska gå. Sedan blir det tåg & buss till Karlskrona. Jag kommer att vara framme i Jämjö redan vid 11-tiden. Skönt, för jag ska jobba kl 16 så jag vill vara hemma och chilla först.

Jag har packat ner latingrejerna, träningskläderna samt en påse med ca 10 böcker som jag ska läsa i sommar när jag är på plats i Jämjö. Jag får ju skämmas över att ha samlat på mig så mycket som jag inte har läst, men eftersom jag får en kick varje sommar så ska jag utnyttja det till att läsa sådant som "Slakthus 5", "A clockwork orange", "Spelaren" och annat som stått och skräpat i bokhyllan i åratal...

Inga kommentarer: