måndag 7 maj 2007

Stabilt

Denna dagen har jag varit mer produktiv än jag vågade hoppas på när jag vaknade. I morse gjorde jag lite ärenden och blev seg, men tog mig sedan ut på en kort joggingrunda i ösregn och åska. Eftersom mina kläder blev extremt tunga av denna behandling så beslutade jag mig för att göra slag i saken och äntligen köpa den där träningsoverallen som jag saknat länge (jag har aldrig haft någon riktig, förutom mina orienteringskläder).

Men först knatade jag ner till SOL och hade handledningsmöte med Karin. Sedan hittade jag Andreas i fikarummet och efter ett misslyckat klädinköpsförsök på stan så tog vi oss ut till NOVA (eftersom det är sååååå drygt att åka dit så är det inget man gör själv i onödan) för att handla. Där fann jag mitt efterlängtade joggingställ och Andreas hittade en fin vårjacka.

Så nu har det gått en hel dag utan att jag har pluggat något alls, men jag får väl se det som att jag har tänkt en hel del på uppsatsen. Och jag läste ju latin igår, på vilodagen.

Inga kommentarer: