torsdag 26 juli 2007

Fika



Idag har jag jobbat (nähä!), haft möte på jobbet, uppskattat kakorna mer än mötet och slutligen gått hem för att kunna duscha o åka in till Karlskrona och fika med ett par kompisar. Det var väldigt skoj! Jag uppskattar definitivt mer att fika på stan när jag inte har så mycket tid att disponera för egen del.

Hur som helst. Nu är klockan över tio och det är visst redan läggdags. Jag ska ju till det där stället i morgon med. Jag passade på att lägga upp en bild på mig och mitt nya halsband som jag köpte förra veckan. Om jag ser stel ut så kan det bero på att jag försökte instruera mamma i hur min zoom funkar samtidigt som hon skulle ta bilden. Jäjä. Jag har iallafall inte jobbtröjan på mig och mitt hår är alldeles solblekt och näsan är helt fräknig trots att det "regnar hela tiden", vilket en och annan påstår.

Alles ist gut und so weiter. Godnatt!

1 kommentar: