fredag 11 april 2008

Fredag

Oj här går det undan, första praktikveckan är gjord och jag är snart på väg hem till Jämjö för att fira Reginas födelsedag i morgon. Första veckan har gått bra och nästa vecka ska jag ha sagotema med mina ettor. Det känns stabilt.

E åker till Moskva på söndag, borta en vecka med jobbet, han kanske köper Harry Potter till mig på ryska om den går att få tag, om det finns tid när han inte jobbar. Jäjä. Jag blir glad för en bit choklad. Jag saknar Ryssland.

Hur som helst, jag ska dra och simma med min handledare nu, sedan åker jag till Lund o sedan till Karlskrona.

Hoppas Regina kommer att gilla sina presenter...

Förresten min dator är fortfarande sönder. Jäjä. Våren är här och jag umgås med folk och läser böcker så jag har det bra ändå och datorn här på praktikplatsen fungerar ju som den ska. Så det går att maila mig men jag hinner inte alltid blogga härifrån, praktiken är som ett heltidsjobb.

ha det bra alla, jag skriver mer en annan dag.

/Er Pingu

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Rebecka. Kul att hitta fram till din blogg. Min egen finns på arconaut.blogspot.com. Hälsningar från Peter på lärarutbildningen.