tisdag 1 april 2008

Tisdag

Det är visst redan tisdag. Jag är i Jämjö o ska snart hänga med Regina till skolan för att sedan gå på en lektion i ryska. Det ska bli skoj. :) Det var fint när jag kom hit, hit igår, nu ligger dimman tät över åkrarna...

Jag återkommer med en rapport i kväll, jag ville mest säga att allt är bra. Det är visst fler i klassen som har fått konstiga kommentarer från läraren... så jag har stöd från de andra o nu vet jag exakt vad det är som fattas i min uppgift så jag ska fixa det när jag är tillbaka i Lund.

Igår var jag på en superkonstig lektion som mest handlade om att en man från Island berättade om sin barndom, familj, skola, vänner etc. Detta för att visa vad de tycker att vi ska göra, alltså skriva ner vår livshistoria för att kanske se vad som har påverkat oss i livet. Det känns väl okej att skriva men jag vet inte vem som vill läsa. Nåja. Det räcker kanske att jag läser. Det här ska INTE betygsättas ("tyvärr ditt liv är alltför trist, du kan inte bli en tillräckligt intressant lärare").

Jäjä off to breakfast!

Inga kommentarer: