fredag 12 oktober 2007

Balklänningen



Efter alla miljoner mail (okej, noll då, jag erkänner!) om att jag ska lägga upp balklänningen som jag har köpt så kommer den här. Den ska sys in lite under armhålorna och på så sätt ska det svarta "bystpartiet" (haha) lyftas upp lite. Annars så ser den ut som den ska. Jag ska bara gå dit med ett par skor så att de vet hur mycket den ska läggas upp. Klänningen hänger alltså kvar i affären men jag har betalat den så det är definitivt att jag ska ha den (och att mina sommarjobbspengar delvis har fladdrat iväg samt att jag ska på bal i november!).

Kommentarer till den svartklädda damen? Inte så dystert väl?! :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, den är ju alldeles, alldeles underbar!!! Grattis till ett sådant bra köp! Förträffligt vacker! Jag ser fram mot att se en bild på dig sen där du har dina skor och en urtjusig håruppsättning dessutom. :D

Anonym sa...

PS. Jag hade tänkt att säga åt dig att jag ville se en bild på dig iklädd din balklänning, men det blev inte av, men ja är jätteglad över att få se den nu!

Den ovilliga soctanten sa...

gudavackert!

Pingvinkvinnan sa...

tack, vad snälla ni är!