torsdag 25 oktober 2007

pingviner och dvärgar

Batman är bäst. Se Batman från 1966 och bli lyckligare. Icke att förakta är de återkommande pingvindetaljerna, bl.a. atom-ubåten och även några planscher.

Jag är superdupertrött och förstår inte hur jag ska hinna göra klart ett skolarbete till på söndag. Med tanke på att det inte ska lämnas in förrän om två veckor från och med idag så är jag inte helt motiverad. Det känns dumt att skriva en massa i panik när man har praktik samtidigt för att sedan var ledig och utbränd efter praktiken.

Jag tänkte dock åka iväg och vara ledig i Jämjö (nästa helg) så jag antar att jag får skriva så pennan glöder i morgon och på lördag.

Men den här helgen ska Porco Rosso-tittandet bli av. :) Vissa saker kan man inte plugga bort. Jag vill även träffa de tre små dvärgarna som en viss mor kallar sina barn. Vi får se vad som hinns med efter morgondagens panikskrivande. :)

Inga kommentarer: