fredag 26 oktober 2007

Fredag morgon

Nu är det redan fredag och resten av helgen ska ägnas åt skolarbete (förutom Porco Rosso och ev. ett besök hos de tre små i morgon). Jag är helt slut. Det har varit ganska mycket på praktikplatsen den här veckan och jag är glad att min handledare inte har några lektioner på fredagar, det gör att jag kan plugga då. Så jag ska iväg till UB om en liten stund, ska sitta där och försöka knåpa ihop något bra i stället för att sitta här och uggla och slösurfa...

Jag skulle ha deltagit vid latinfestivalen igår, eller iallafall på kvällen, men det blev inte så. Jag hann inte dit under dagen och när jag kom hem så låg jag i min säng och såg klart den fantastiska Batman-filmen, sedan somnade jag och hade helt glömt bort tillställningen när jag vaknade så småningom. Så himla tråkigt, men det är svårt att vara social när man är helt utmattad!

Nu måste jag fara iväg, det ska bli skönt att komma igång med det här eländiga arbetet...

Life is good.

Inga kommentarer: