söndag 7 oktober 2007

Söndag morgon

I går var jag, Daria och Kristian och dansade lindy hop, det var någon slags rockabillykväll på Mejeriet. Det var skoj att komma ut för jag var så trött efter min första praktikvecka med tillhörande sömnbrist. Det är nog så det kommer att se ut framöver, antar jag. Idag vaknade jag med tidigt, redan vid sju, men jag har svårt att sova längre än jag brukar göra om vardagarna (ok jag sov en timme längre men mer än så är lurigt).


Harry Potter är superspännande och nu har jag inte mycket kvar av sista boken så jag ska försöka läsa ut den idag. Överallt på internet förekommer det hintar om vad som händer och jag vill inte veta mer därifrån.

I natt drömde jag att jag hade på mig ett par av de supercoola högklackade rockabillyskorna som fanns till försäljning på Mejeriet igår. Jag kanske tar med pengar till ett par sådana nästa gång...

Inga kommentarer: