måndag 29 oktober 2007

diskussion

Jag skulle gå in på skolans diskussionsforum, min basgrupp ska diskutera en bok där den här veckan. Jag förstår dock inte hur det ska gå till så jag tänker göra ett nytt försök i morgon när jag är lite piggare.

På onsdag ska jag till Malmö högskola. Alla ska ha med sig ett foto på sig själva som illustrerar hur praktiken har varit. Min handledare tyckte jag skulle ta ett kort på mig själv bredvid en polisbil. Jag har inte orkat leta upp en sådan och jag tycker idén med fotot är ganska fånig och bidrar till att skolan får dåligt rykte (Malmö lekskola liksom!) så jag ska nog inte ta med något. Och nej, det är inte för att jag vill vara tuff. Det har jag väl ändå vuxit ifrån...

Min dator ville dö innan, men jag tyckte det var för tidigt. Några år till ska den väl orka arbeta för mig.

Inga kommentarer: