måndag 21 januari 2008

Landskrona

Idag har jag varit i Landskrona på fältdag. Det var mycket bra, stämningen var lugn och fin och folk arbetade på. Vi skrev dikter på en lektion, även jag och min handledare skrev varsin. Hennes var fin, den handlade om mig! ;)

Jag kommer att hålla i sagolektionen i april. Det är länge till dess men jag känner att det är mitt område så det ser jag fram emot. Jag ska försöka hitta en albansk saga med om det finns tid till det.

Nu när det börjar bli ljusare längre tid på dagen så är det väl snart dags att ta tag i den där Landskronasightseeingen. Jag o R på min praktikplats ska ut och kolla runt så fort vi får lite tid över, det ser jag fram emot.

I morgon börjar min vårtermin på riktigt med heldagsintroduktion m.m. Det blir nog segt men det ska iallafall bli skoj att ta itu med något nytt. Det är så evinnerligt tråkigt att ha delar av höstterminen kvar efter jul.

Nu ska jag läsa i en rolig och bra bok om en ryss. Bye bye.

Inga kommentarer: