torsdag 1 november 2007

Death

Jag har aldrig firat Halloween men det var visst igår och Neil Gaiman får en massa roliga länkar skickade till sig så jag ska sända vidare en av dem. För de som läser hans grejer så finns här en ashäftig pumpa med karaktären "Death" i Neil Gaimans "Sandman". Ta en titt, den är jättefin. I Neil Gaimans blogg så finns det även en länk till en sida med krabborigami. Det var en av hans vänner som behövde hjälp med att göra ett par sådana och det är visst massvis med frivilliga som har erbjudit sig att vika några krabbor till Dave McKean...

Nu har jag lusläst vårt arbete och rödmarkerat stavfel. Dags att diskutera "Den mångkulturella skolan" på it's learning, göra dagens antiryggontövningar samt packa väskan. Jag åker till Jämjö om några timmar. Åhh vad jag längtar efter skogen! Undrar om det är tillräckligt kallt hemma för att vi ska kunna elda (i öppna spisen inomhus alltså). Det vore mysigt.

2 kommentarer:

ChW sa...

Oj, det var verkligen en snygg pumpa!

Den ovilliga soctanten sa...

Jäklar vilken stor pumpa det måste ha varit..