söndag 4 november 2007

När fotografen gått hem






Översta bilden:En vanlig kväll framför datorn, numera iförd frökenklänningen som enligt den förra fotografen (ja den nya fotografen är även modell på bilderna) ser mycket bättre ut i verkligheten än på bild (det var dock de lila tightsen han var tveksam till).
Bild 2 & 3. Mitt hår är inte alls platt och spikrakt!

Det är söndag kväll. Jag är uttråkad och supertrött och ska snart gå och lägga mig så att inte de pinsamma bilderna kommer fram.

I morgon ska jag besjäla Malmö högskola med min närvaro och kanske till och med ta ett kort på fasaden så alla mina (typ tre) bloggläsare får se den vackra ryska texten på byggnaden. Ja, det ska jag banne mig göra. Kan någon ringa och påminna mig kvart i nio i morgon bitti?

Godnatt!

Ps. ChW. Kostymbilden var till dig. Fasadbilden kan nog med intressera dig! Ds.

Inga kommentarer: