lördag 3 november 2007

Hello Kitty Hell(oween)


Jag har andra bokmärken i den här datorn hos föräldrarna än i min egen dator så nu när jag kollade igenom dem hittade jag en länk till Hello Kitty Hell, en hemsida gjord av en man vars fru är helt besatt av Hello Kitty. Jag måste bara publicera en bild som någon har skickat till denne man... så det är _inte_ hans fru som är på bilden. Han berättar att de inte firar Halloween i Japan men nu vill hans fru ha en sådan dräkt iallafall... Om någon orkar klicka på länken ovan så finns det massvis med knäppa bilder. Och ja, det finns Hello Kitty-pumpor med, men även datorer med HK-bilder och en massa annat. Om man bläddrar vidare bland sidorna kan man även hitta en AK 47 (!), tatueringar, World of Warcraft-spel samt - vigselringar!

Den enda Hello Kitty-grejen som killen verkar gilla är en version av "Invisible girl" från "Fantastic Four", men helst vill han att hela figuren ska bli helt osynlig. :)

Jag anar dock att han på något sätt gillar Hello Kitty ändå, annars hade han inte orkat lägga ner så mycket tid på denna lilla figur...

Inga kommentarer: