tisdag 6 november 2007

Så produktiv

Jag skulle just skriva att jag inte har gjort något vettigt idag. Egentligen har jag väl det (jag har träffat mentorn på Malmö högskola och jag har skrivit portfolieanalysen och gjort klart portfolien vilket var väldigt tidskrävand) men det har gått så sakta att jag nästan har glömt att jag har uträttat något.

Nåja, Desperate Housewifes var skoj i kväll och så har visst Beowulf haft premiär. Någon som vill gå och se den med mig? Jag har inte läst originalet så jag vet inte riktigt vad den handlar om, men jag antar att det är mycket action. Neil Gaiman är feteinblandad i det här och Angelina Jolie spelar mostermamma. Allt är precis som det ska vara.

Jag har lagat mat. Det tog med tid. Men skoj var det (och det är inte ofta).

Nu ska jag posta det här innan bloggers schemalagda avbrott träder i kraft. Godnatt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag går gärna!Förresten din pickles jag kan fixa håret till dig om du vill.Ett riktigt stort burr om så fröken vill