måndag 11 februari 2008

Happy Monday

Den här dagen har varit märklig. Antagligen var jag trött efter helgen, jag har varit toalt disträ. När jag o T skulle hem från Landskrona satt jag på en bänk på stationen och sa förvånat "ja vi skulle visst med tåget" ungefär samtidigt som det rullade in vid perrongen. Snacka om förvirrad.

Nåja. annars har dagen varit bra, trots segheten. Jag släpade mig iväg till dansen i kväll. Erika ringde och övertalade mig, så det var bara att susa ner till Mejeriet. Det blev jättebra, det är verkligen uppiggande att dansa.

Så nu sitter jag här, lyssnar omväxlande på marschmusik, synth, 60-talsdängor och vad som nu har råkat hamna i min dator.

Yes, Annie, jag har en slips med stjärnor på. Jag får be någon fota mig när jag har min fina outfit på mig nästa gång! ;)

Läggdags...

Inga kommentarer: