tisdag 12 februari 2008

Zombie

Okej. Det här är en typisk zombiedag. Det blir kanske bara värre och värre, men det får väl ordna sig någon gång. Zzz...

Efter en fantastisk lyriklektion med elkillarna (några knåpade till och med ihop sonetter trots att innehållet i dikterna kanske var lite tveksamt, men kreativt!) så hade jag en lugn eftermiddag, sedan något tråkigt möte där det talades ekonomi. Min blick blev helt dimmig och jag fick anstränga mig för att hålla huvudet uppe. Det var sjukt jobbigt. Vi ska få en coach på skolan, hon ska ha enskilda samtal med alla elever + personalen o försöka få ordning på folk. Wohoo! Det kan nog behövas i vissa fall även om jag tycker att det är hyfsat lugnt nu. Well, sedan var det utvecklingssamtal. Det var med bra men jag kom hem ganska sent.

Det är superduperläggdags nu. Jag kommer hem så sent att jag inte hinner hämta ut skolböckerna jag har beställt, fast jag orkar ändå inte plugga om kvällarna.

Just nu är jag sjukt sugen på att beställa Sorokins nya och stänga in mig någonstans och läsa den. Jag har inte läst hans andra böcker och de verkar ju helt klart riktigt störda och provocerande men det vore nog schysst att läsa.

Kanske skulle läsa det gamla först. Blabla. Orkar inte.

Faster better harder stronger - det är jag det. Godnatt.

Inga kommentarer: