lördag 9 februari 2008

Lördag

Den här veckan har gått supersnabbt. Praktiken har varit jätterolig. Mina elever har arbetat på bra, skrivit dikter, läst dem högt och en massa annat.

Annars så har jag ätit semlor, fast jag o Lisa misslyckades med att hitta några på semmeldagen, så vi åt kakor i stället. Men jag åt en igår med Christina o Martin o en idag med Daria.

I onsdags var jag o Katrin på spacelab, världens bästa synthpub. Vi feteförlorade i Spacelabquizet (ja det var spacelabtema) men vi var glada ändå. Vi fann en ung man som hade sin gudmor i Jämjö. Vår kära by is the shit liksom. Nästan alla har varit där, eller så har de kör igenom den.

Nu ska jag fixa lite här. Funderar på att knata iväg en runda ikväll fast jag borde stanna hemma och vila, är nämligen lite förkyld och eländig. Men det är så tråkigt att bara sitta hemma.

Glitterkvinnan är på språng. Med iskalla händer och glansig blick, men två timmar i Malmö kan väl inte skada? :)

1 kommentar:

Anonym sa...

semlor, mums! :D