söndag 17 februari 2008

I'm not there

Klockan är tolv och jag har som vanligt gjort saker hela veckan så när jag väl har tid över så gör jag ingenting. Det kanske är bra men det känns inte bra. Jag ska dock snart ner på stan o leta leksaksbilar och handla mat så det ordnar sig väl naturligt.

Idag ska två födelsedagsbarn firas (ett litet och ett stort på olika platser) och det känns bra.

Mycket bra. Om jag bara vore lite piggare så hade det varit perfekt.

Söndagsgnäll heter det.

I morgon tar jag nya tag. Praktiken är slut och jag ska börja plugga igen. Det är nog det som plågar mig. Jag har hemlängtan med, så jag åker till Iamgodhe så fort jag hinner. Onsdag eller torsdag. Stannar till söndag. Kärlek. Systrarna, föräldrarna, släkten, katterna, vännerna. Yes. Life is good.

I'm not there.

Inga kommentarer: