måndag 19 februari 2007

Bilder

Okej, här kommer länkar till gamla BILDER på mig från lajven som Gud förhoppningsvis har glömt... eh om någon blir förvirrad över vem som är jag, så är jag nummer fem från vänster (detta borde vara 8-9 år sedan). Fast jag hoppas det går att känna igen mig... :)

Ja, här är vi hela gänget inklusive undertecknad, Riddar Petrus, Jenny och syster Ramona m.fl. Detta är sju år sedan, helt sjukt länge sedan... Regina är sju år yngre än jag och fyller 18 i år. Jag började lajva när jag var 14 så det är väl på tiden att Regina sätter igång snart... En hysteriskt rolig bild på Kåre, Riddar Petrus och Jenny...

Jag kollade runt på lite nya bilder och inser att de flesta lajvarna faktiskt är i Reginas ålder. Visst, vissa av de som fanns på min tid finns kvar nu med, men de är väl arrangörer o har sina kompisgäng. Det är svårt att komma in i lajvsvängen ensam. Jag var otroligt modig på den tiden och ringde Lisa som jag inte ens kände o frågade om jag fick vara med henne o Myrkyr som jag aldrig hade träffat (men som jag nu är god vän med) eftersom min kära kusin gav upp efter vårt första lajv tillsammans...

2 kommentarer:

myrkyr sa...

Ja det var tider det. ;-) Frågade J om riddar Petrus. Han var lite frånvarande när jag frågade men han verkande inte veta nåt heller. ;-) Fråga typ Magnus på helgon kanske? *tipsar*

Pingvinkvinnan sa...

Jag kom på det enklaste och rotade fram en telefonbok där jag hittade hans nummer, som verkar stämma. Och han hade bytt efternamn. Jag fick tag på Tallhage med som svarade "hej jag är i Kambodja jag har inte Peters nr" :)

Tänk om vi skulle ha reunion någon gång... Hmm fast det är väl säkert mer romantiskt att drömma om. I verkligheten skulle vi nog känna oss som gamla stofiler...