måndag 26 februari 2007

Redan natt?

Det regnar och jag borde ha gått och lagt mig för länge sedan, men jag har suttit och klippt och klistrat ihop min hemtenta och nu anser jag att den är klar. Den ska mailas in, men servern verkar ligga nere så det går inte så bra. De vill att vi använder skolmailen, och om jag använder min gamla hotmail så kommer min hemtenta att försvinna i ett skräppostfilter...

Jag sa till mig själv att jag ville bli klar vid 12-tiden idag, men då menade jag inte på natten... nåja. jag tror jag har haft någon slags förkylning i kroppen den här veckan, för jag har varit jättetrött och känt mig hängig så jag får väl ändå vara nöjd med min insats. Om jag nu blir godkänd (om det nu går att maila in skiten, blä).

Förresten så kommer jag att få träningsvärk efter dagens dansträning. Det var krävande men skoj!

Inga kommentarer: