tisdag 27 februari 2007

Träningsvärk

Efter söndagens danskurs och måndagens "socialdans" med många snabba låtar så har jag nu en hemsk träningsvärk i benen. I går hade jag även träningsvärk i vänster överarm, antagligen för att jag använde den i en tur i slutet av kursen i söndags. Annars använder jag mest högerarmen när jag dansar (tja benen med, men av armarna då...).

Jag är så trött hela tiden, jag vet inte vad jag ska göra åt detta, jag undrar om det har med vintermörkret att göra. Jag borde åka till något varmt land och bada, men det har jag inga pengar till, inte tid heller. Men jag och Ylva funderar på att åka till Budapest i påsk. Det ska jag minsann ha råd till.

Efter gårdagens inlämning av hemtentan så är nu min utflykt till statsvetenskapen slut för tillfället och resten av terminen är det ryska och latin som gäller för mig. Yes.

Jag är väldigt, väldigt förtjust i Regina Spektor. Hon har en speciell röst och ett fint piano och hon säger att ma ska vara sig själv.

Inga kommentarer: