onsdag 28 februari 2007

Piggare!

Eh här är det tvära kast. Men nu har jag vaknat till och är inte alls lika (skol-)trött längre. Och tvätten är klar. Jag har dessutom talat med min rysklärare K och lovat henne att tenta av resten av b-kursen om ett par veckor. Jag behöver nämligen lite press på mig om det ska bli av i rimlig tid.

Jag har genom att kolla på diverse humorprogram kommit fram till att jag egentligen borde bli komiker. Problemet är väl att jag inte har så bra idéer (eller det kanske jag har jag ska bara komma på dem!). Det där med att gå fram till folk och rita saxar på dem med krita var ju inte min idé och det med fiskkastningen i matsalen var visserligen min idé men det hade nog inte gått att visa i tv. Jag hoppas det är glömt och förlåtet på Jändelskolan nu. haha.

NU är jag redo att ta tag i viktigare saker än frukost och tvätt. Onsdagen, here I come!

Inga kommentarer: