fredag 14 mars 2008

Fredag

Dag 10. Well det börjar vända. Efter att ha vaknat kl 6 i morse och tänkt "jag orkar inte mer, jag orkar inte mer" så kändes det faktiskt bättre när jag vaknade nästa gång. Efter en dag inomhus och med apotekshjälp så kan jag nog ge mig ut i morgon. Jag ska låna den där boken jag måste läsa till tisdag, träffa E och kanske hälsa på Emma.

Det blir nog bra till slut. Förutom att mina benmuskler har förtvinat och jag har mått allmänt superdåligt så har det på något vis varit skönt att hoppa av ekorrhjulet för ett tag.

Back to business på måndag.

Nu är det fredagkväll och glass o Madagaskar väntar. Jag skulle ha träffat Daria o co men de ville dricka öl och det går inte så länge jag är hes o inte kan prata högt när jag umgås med folk. Men vi ska ses på söndag så det är lugnt. :)

Inga kommentarer: