tisdag 11 mars 2008

Lalalaa

Nä jag kan fortfarande inte prata, men idag är jag iallafall hyfsat pigg. Jag har läst lite i en bok som jag måste referera till när jag skriver ihop dagens skolarbete (som skulle ha lämnats in i går, men jag har fått lite uppskov p.g.a. sjukdomen) och ska snart börja skriva. Jag har inte så ont i huvudet så det ska nog gå bra. I morgon kanske jag till och med kan träffa mina klasskompisar även om jag inte kan prata med dem...

Glass är verkligen gott till frukostefterrätt. Jag hade sådana problem med att sova i natt eftersom jag fick en massa hosta, så nu på morgonen har jag druckit o ätit en massa som säkert är jättebra för halsen. Typ glass och te. Dock ej samtidigt.

Förresten, min nya kompis heter Tux. Det är en pingvin, linuxpingvinen.

Inga kommentarer: