onsdag 26 mars 2008

Onsdag

Tiden går fort när man har roligt. Ibland även när man pluggar. Jag har väl inte så mycket att rapportera. Konståkningen var rolig, Göteborg var skoj, hemresan gick bra och det är alltid gott med vegoburgare på Viggo (ett ställe, inte en person) som finns på tågstationen i Lund. I måndags satt jag med J och pluggade i en lokal, det snöade så fint utanför men när snön nådde marken så förvandlades den till vatten. I går förberedde min grupp vår redovisning och lite annat. I morgon slutar kursen och det ska firas med våfflor alternativt pannkakor om inget våffeljärn går att uppbringa.

Nu ska jag plugga och fixa lite här, sedan ska jag ut och fara i Skåneland. Inte så långt dock, men ett par städer ska jag väl hinna med!

Life is goooood som vi säger i Asien. Pingvinerna hälsar förresten.

Inga kommentarer: