torsdag 13 mars 2008

Hmmm

Idag är jag då hemma för nionde dagen i rad. Jag har vilat och skrivit på ett skolarbete i flera dagar men så fort jag försöker göra något utanför hemmet så blir jag sämre igen. I går var jag en snabb sväng hos E och sedan hos Stina o kollade på tv. Och fick värsta hostanfallen. Hm jag borde nog inte ha cyklat och den kalla luften är säkert dålig men det är så jobbigt att bara sitta hemma. Jag har återfått rösten men därtill fått den här jobbiga hostan o lock för öronen. Så nu håller jag tyst igen, är hemma o dricker vatten o te. Yes. Spännande liv. :)

Nåja, jag har fått iväg mitt skolarbete idag och ska låna en bok i morgon. Den ska jag läsa till nästa vecka. Jag har inte missat de saker vi får betyg för, bara sånt som är bra att ha men som inte gör att hela tillvaron med csn, omprov och allt kommer i gungning.

Så jag läser i "Den ryske debutantens handbok" och i kväll ska jag äta glass med E som antagligen kommer att däcka i min soffa... O jag ska hålla tyst. Lite iallafall.

Over and out. Eller inte out men tillbaka till soffan/sängen/msn...

2 kommentarer:

Anonym sa...

krya på dig!

Anonym sa...

hoppas du blir frisk snart!

/red monkey