onsdag 5 mars 2008

Sjuk

Nu förstår jag varför jag har känt mig seg. I går under den mystiska snöstormen i Malmö så fick jag ont i halsen och i natt vaknade jag och var jättesvullen. Så nu är jag alltså sjuk. Segt. Men förutom att jag har ont i huvudet o halsen o är seg i kroppen så är det väl okej. Jag är inte särskilt snuvig.

Men solen skiner och jag har inte orkat gå ut ännu. Tänkte dock ta en lååångsam promenad till ica för att köpa glass och honung.

Sedan ska jag inte göra mer idag. Jag missar SPOCK:s 20-årsjubileum på spacelab men det är smällar man får ta. :) Så viktigt är det ju inte, det är mest skoj att det är spacelab o att de lyckades pricka in datumet ganska exakt, det var tydligen den 6 mars det började för 20 år sedan, så de missar det bara med en dag.

Om någon har några bra förkylningstips förutom att vila och ha tråkigt så skriv gärna o berätta om dem. Eller om något annat. Nu ska jag vila lite innan min långsamma promenad.

Bara jag kan göra rödbetssoppa i morgon!

Inga kommentarer: