fredag 7 mars 2008

Ingenmansland

Jao jao. Då har jag tappat rösten. Eller inte riktigt, men tillräckligt för att jag inte ska kunna svara i telefon. Så ring inte idag. :) Det hade inte min chef från sommarjobbet uppfattat så hon ringde... Min kära vän Frida fick ringa upp henne istället (tur att det finns msn så man kan återkoppla till världen utanför sin bubbla då och då). Så nu har jag jobb i en hel evighet i sommar. Sisådär 9 veckor. Hur ska jag hinna åka till Slovenien? Nåja, jag får iallafall råd att åka dit. Wohoo! Och E kan nog hänga med. Kanske Ramona Ramone också.

E var här igår. Han gjorde fantastiskt god rysk sallad till mig. Och så gjorde vi rödbetssoppa (borsjtj). När han hade gått så fick jag feber. Hoppas jag inte har smittat honom, det är ju rätt trångt i mitt "kök".

Så idag har jag återhämtat mig efter nattens hallucinationer, sovit lite, tja, inte så mycket mer. Jag har nog lite lock för öronen, kan inte prata, det kliar i halsen, kroppen är seg o huvudet likaså. Så jag stannar här idag, äter lite borsjtj, läser lite i "Kostotjka och andra berättelser" och inte så mycket mer. Förutom msn då. I love msn. Skriv till mig! :)

/Pingu

Inga kommentarer: