söndag 9 mars 2008

Jag bara undrar

Nu har jag sett följande klipp och jag undrar, varför i helskotta tog han stridsvagnen för att åka och handla? De borde införa alkolås på de där fordonen...

Jag har fått stränga order om att inte gå upp klockan sju idag så jag gick upp halva åtta. Men jag vaknade halv sju... suck. Det är svårt när det gör ont i halsen och huvudet, svårt att somna om. Men efter en andra frukost kan jag nog gå och lägga mig och läsa igen.

Jag hade det jättebra igår kväll. Mitt nya block som jag fick på läromedelsföreläsningen kom väl till pass. Utan röst får man ta till andra medel, snart har jag en hel roman där. Daria hade en del skoj att berätta och E är mysig som vanlig. Vi såg "Life of Brian" och nördade oss.

Undrar om jag måste skaffa Linux för att få ha en äkta linuxpingvin. Det är snart man kan klura på en lagom grå söndagsmorgon... :)

Inga kommentarer: