torsdag 29 mars 2007

Animal Farm

Med tanke på vad mina dagboksinlägg brukar handla om så kanske jag helt enkelt borde döpa om bloggen till "Den ryska djurfarmen" men jag är alltjämt pingvinkvinnan så jag avstår. :)

Nu ska den här käcka människan med tandvärk och allmänt nedsatt arbetsförmåga (eh) städa garderoben, sy dit felande knappar i den Maouniformsliknande jackan (anledningen till att knapparna lossat är att jackan var så superbillig, typ 150 kr på Ellos, det ni modebloggar!) medan underbara Pet Shop Boys ljuder i mina högtalare.

Love, peace and frukt.

Just det. Inte glömma att gå till Willys och köpa ett cykeldäck. Tänk att Nokia tillverkar sådant. Det hade jag ingen aning om. Men det var å andra sidan inte förrän häromdagen jag förstod att ekobrottslighet inte hade med miljön att göra (kan inte någon skriva här och erkänna att jag inte varit ensam om denna villfarelse!?)... :)

1 kommentar:

Anonym sa...

JAG MED!! och jag som trodde jag var ensam, förstod hur fel jag haft för ett halvår sen eller så och har inte nytigt erkänna det högt innan...det LÅTER ju som ekosystem eller nåt...