onsdag 21 mars 2007

Marsipan

Idag vaknade jag och var sjukt nervös. Jag vill inte göra den här hemska tentan, eller jag vill snarare ha den gjord... usch usch jag är så trött på att vänta, plugga, våndas. Jag är glad att jag kan sova ordentligt, jag är så tacksam över detta. När jag hör om andras sömnproblem och vet hur halva min släkt springer runt och är orolig om nätterna, så är jag glad över att slippa detta.

I går var jag o M hos hans föräldrar eftersom en av bröderna fyllde år. Det var trevligt. Jag fick äntligen se Mårtens kungsörn. Den var mindre läskig än jag trodde.

Nä jag får väl repetera de där hemska dikterna nu. Orka, orka... Kl 15 är det dags, och sedan ska jag gå och titta på "marsipangrisen" som Emma kallar sin nyfödda dotter. Hihi.

1 kommentar:

Anonym sa...

Woho, då fyllde hans bror år samma dag som Thåström som fyllde 50! :)
Jag hoppas det gick bra med tentan och med babewatchingen! :D

Länk till något att sa fram emot: http://www.stardustmovie.com/
Jag är väldigt glad att Claire Danes är med!